środa, 30 stycznia 2013

Słodziutki brelok z lodem jagodowym

~ Today i'll show you sweet pendant with berry ice cream, silver rocking horse and of course a bow!
   + thanks for comments, guests from other countries! It's very pleasant :*

 Na blogu pojawiło się kilku zagranicznych gości, więc z myślą o nich w każdym poście będę dodawać krótki (naprawdę krótki) opis biżuterii. Haha, moja angielszczyzna jest wyborna, ale się staram!

 Dziś bardzo uroczy brelok z lodzikiem jagodowym, polewą i posypką. Konik na biegunach jeszcze bardziej zasłodził całość, w pozytywnym sensie oczywiście. Uwielbiam takie kolory, mm... :)


Brelok do sprzedaży w moim sklepie na Artillo.

Cena: 13 zł

Na początku lutego, walentynki, przewiduję przeceny! Nie wiem, czy będę robić jakieś typowo walentynkowe przedmioty, bo to średnio schodzi. Znowu nie chcę potem zostać z całym pudełkiem biżuterii, która na przyszły rok nie będzie się nadawać... Może po prostu postaram się dodawać gdzieniegdzie czerwień, albo motyw serca. Pożyjemy, zobaczymy. Ja zawsze wszystko na ostatnią chwilę! ;)


7 komentarzy:

  1. ech ja też zawsze nie wyrabiam się na halloween itd ;) lodzik cudownie jagodowy, jednak wybacz mi jakoś ten konik nie pasuje :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne! zobacz swojego maila, masz tam moje zamówienie na foremki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to miałam zdjęcie z zamanymi danymi ale musiałam niechcący pomylić.
    Ślicznie to cudo :)

    Karo

    Postaram sie jak najszybciej poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziutki lodzik
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. konik chyba troszkę nie pasuje.. ale cała reszta, rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń