piątek, 11 stycznia 2013

AUKCJA MODELINIARKI DLA WOŚP RUSZYŁA!

 Oficjalnie mogę już napisać, że aukcja MODELINIARKI DLA WOŚP ruszyła na Allegro!!! Cała jestem dumna z efektu, jaki uzyskałyśmy. A wszystko dla dzieciaków (i seniorów)! Oto nasza bransoletka:


Łącznie babeczek jest 14, każda jest charmsem - można je odczepiać, doczepiać... 

Łącznie autorek było siedem, oprócz mnie cudowne dziewczyny: Dłubaninki (pomysłodawczyni i organizatorka), Ania92 Cupcakes, Beciaki, Lemon Lovely, Słodkie Błyskotki i Talulla. 

A tutaj macie babeczki, które ja stworzyłam:





Zrobiłam jak umiałam, daleko mi jeszcze do bardzo doświadczonych modeliniarek... Ale liczy się gest!
+ Za cudne zdjęcia dziękuję Dłubaninkom! 


Piękny baner zaprojektowała Pani Milena Milak - bardzo proszę, jeśli możecie, wstawiajcie go na swoje blogi! Naprawdę może to pomóc w naszej akcji :)


link do banera: http://aukcje.wosp.org.pl/modeliniarki-dla-wosp-bransoletka-z-babeczkami-i752017


I ostatnia moja prośba - kochani, LICYTUJCIE! Możecie w ten sposób pomóc dzieciom (oraz seniorom), a zyskacie piękną bransoletkę wykonaną z sercem!

Licytować można TUTAJ

Dziękuję!



PS:. O KONTAKT NA MAILA PROSZĘ KARO, która wygrała candy i podała niepoprawny mail... No ciężko mi tak ścigać każdego. Jak się nie zgłosisz w ciągu kilku dni, nagroda przepadnie :(

7 komentarzy:

  1. Myślę, że to cudowny pomysł!!!

    Zapraszam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Aishwarya, ty jesteś doświadczoną modeliniarką :) Pięknie lepisz :D Ja podziwiam i życzę ciągłego rozwijania się ;)
    A babeczki po prostu urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł. A babeczki cudne!!
    Wapdnij, jak znajdzies zczas:
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. God. Really wygralam? :) moj mail: k.kler18@gmail.com

    Karo

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna inicjatywa :3 Twoje babeczki też są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłyśmy nasze małe dzieła połączyć we wspólną całość :)


    Pozdrawiam
    ana92pl

    OdpowiedzUsuń