sobota, 7 grudnia 2013

Wrażenia po kiermaszu świątecznym :)

  Około godziny temu wróciłam z kiermaszu świątecznego w moim mieście. W piątek niestety zaskoczyła nas zła pogoda, czyli orkan Ksawery, przez który ludzie niechętnie wychodzili z domu, a jeśli już to robili, to szybko do niego wracali... Dziś wszystko się rozkręciło, było naprawdę sympatycznie i bardzo się cieszę, że wraz z przyjaciółką miałam okazję zaprezentować swoje prace. Spotkały się one z naprawdę dużym zainteresowaniem, co jeszcze bardziej mnie ucieszyło.
  Łapcie zdjęcie stoiska, na którym ja i Kaja miałyśmy możliwość pokazać swoje maleństwa.


A tak z bliska wyglądało nasze stoisko, czyli tak naprawdę dwa słodkie stojaki i wizytówki:




Wiele z tych prac są Kai, która również prowadzi bloga i z tego co słyszałam, zamierza z powrotem przywrócić go do życia... Mam nadzieję, że dobrze słyszałam ;) Kibicuję i zapraszam: czekoladowe atelier

Szczególne podziękowania ślę Pani Małgorzacie Mirkowskiej-Grabowskiej, artystce, dzięki której w ogóle się tam znalazłyśmy oraz Pani Izie, która koło nas prezentowała wspaniałe kartki świąteczne wykonane metodą scrapbookingu. 

Mam nadzieję, że będę miała okazję uczestniczyć jeszcze choć raz w takim wydarzeniu, pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. A może i będzie przywrócony do życia... Zobaczymy
    Dziękuję, że ze mną byłaś i gratuluję tylu sprzedanych rzeczy ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też gratuluję, poza tym było cudownie <3
      I czekam na tego bloga, marnujesz się :*

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i cudowne prace :)
    Pozdrawiam :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak mi się podoba ten wisior z kokardką i babeczką! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Girls :-) Gratuluję świetnej prezentacji i fachowego przygotowania do kiermaszu. Wasze słodkości są naprawdę wysokiej jakości, oryginalne i co najważniejsze ... zrobione z sercem i starannością o detale... Zachwycam się i cieszę ,że mogłyśmy razem zaprezentować się artystycznie. Trzymam kciuki za Was :-) Z + K :-) Pozdrawiam słonecznie mimo aury zza oknem.
    Isa

    OdpowiedzUsuń