poniedziałek, 11 lutego 2013

Jestem na Icaros.pl

  Kochani, przepraszam że nic nie piszę, ale niestety upragnione wolne musiało się kiedyś skończyć i wróciłam dziś do szkolnej rzeczywistości.

  Mam za to informację: dostałam propozycję od galerii artystycznej Icaros (ekipie dziękuję za miłe słowo i zaproszenie mnie!). Założyłam konto i dziś wystawiłam pierwsze rzeczy. Na razie tylko tyle co widać, bo cały czas czekam na aparat (mój brat wyciąga sprawę w nieskończoność) i zdjęcia udaje mi się zrobić dzięki uprzejmości koleżanki i jej lustrzanki... I tak za dużo nie miałabym teraz do fotografowania, bo lepić będę dopiero w środę, jak dobrze pójdzie.

  Tu macie moją galerię na Icarosie:  Galeria Aishwarya - Icaros

  Zapraszam serdecznie :))

4 komentarze:

  1. gratulacje :) szczerze powiedziawszy to nie kojarzę tej galerii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie kojarzyłam jak przeczytałam od nich maila :p
      Ale skoro proponują, czemu nie? Mnie to nic nie kosztuje a wychwalali moje prace i było to tak miłe, że postanowiłam założyć konto :)
      Zawsze to o te kilka osób, które zobaczą moje prace więcej...

      Usuń
  2. Oho tworzysz cudeńka, i to bez dwóch zdań! Nie mogę wyjść z podziwu dla twojej pomysłowości...Kreatywność przede wszystkim. :) Z przyjemnością dołączam do grona podglądaczy:) Będę zaglądać tu częściej oko nacieszyć;) Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale super cudeńka :D zapraszam: http://inpiracjeslodkosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń