poniedziałek, 3 września 2012

Powrót po wakacjach i... bransoletka z babeczką

  Z miejsca muszę Was przeprosić za baardzo długą nieobecność (całe wakacje i więcej!). Byłam w rozjazdach, na lepienie nie było miejsca i czasu. A myślałam, że jak wakacje, to będę miała okazje do siedzenia nad modeliną! Okazało się, że nie.
  A jak już trochę posiedziałam w domu, to były inne sprawy do załatwienia... Na szczęście ostatnie dni przed szkołą poświęciłam na słodkości.
  Dziś na rozgrzewkę pokażę skromną bransoletkę z babeczką. Jednak niedługo, obiecuję, pojawi się wiele nowości! Większość jest już prawie gotowa, potrzebują tylko drobnych poprawek :) Czekajcie cierpliwie. Żegnam :*


7 komentarzy:

  1. Świetna i przesłodka ;pp zapraszam do siebie. Będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał fajnie że wracasz :>
    już myślałam że zrezygnowałaś z blogowania :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Nie zamierzam rezygnować, zbyt się przywiązałam :)
      Po prostu wakacje to dla mnie taki czas, kiedy dużo jeżdżę, poza tym jest gorąco, duszę się i kompletnie nie mam ochoty wisieć nad modeliną.
      Ale nie opuszczę bloga, już wymyślam nowe rzeczy ;*

      Usuń
  3. Nie gniewamy się! :D

    Super babeczka, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka!
    Nawet nie myśl o zaprzestaniu pisania na blogu! Jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczka cudna, bardzo ładnie Ci silikon wyszedł. :D
    K.;)

    OdpowiedzUsuń